Zasłyszane

Jeśli doprowadzisz do tego, że ludzie będą myśleć, że myślą, pokochają cię. Jeśli jednak naprawdę zmusisz ich do myślenia, znienawidzą cię.

3 myśli nt. „Zasłyszane

  1. Jacek

    Wspaniała myśl – tylko jak ją zastosować w rozmowie z klientem, który jest nowy w branży i udaje mądrego a po 5 minutach rozmowy już wiem, że to totalny laik.

    Odpowiedz
  2. shrew Autor wpisu

    Jacek, rozwiązań jest wiele i zależą one tylko od Ciebie. Możesz to znosić. Możesz powiedzieć klientowi, że widzisz, że się nie zna, więc niech Cię nie wkurza i nie udaje 😉

    Ostatnio wobec klientów, którzy zatrudniają mnie, a potem strofują i pouczają, stosuję metodę pt. „dziękuję za współpracę, jutro wystawię fakturę za dotychczasowe działania”. Starzeję się, nie chce mi się użerać. Im mniej płacą, tym bardziej są głupio-mądrzy.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *