Każdy ma swojego fioła

Co jest najfajniejsze w rozmawianiu z ludźmi? Otóż to, że każdy ma swojego fioła.

Rozmawiasz z grafikiem i on mówi, że ebooki sprzedaje okładka.

Rozmawiasz z DTP-owcem i on Ci powie, że dobre złożenie ebooka, to podstawa sukcesu.

Rozmawiasz z copywriterem, to on Ci powie, że najważniejszy jest tekst w ofercie.

Rozmawiasz z marketingowcem, to powie Ci, że kluczem do sukcesu jest szum.

Rozmawiasz z PR-owcem, to powie Ci, że sprzedaż generuje pozytywny wizerunek firmy.

Rozmawiasz z psychologiem i on Ci powie, że najważniejsze, to zaspokojenie potrzeb niższego, a potem wyższego rzędu.

🙂

14 myśli nt. „Każdy ma swojego fioła

  1. shrew Autor wpisu

    Dokańczając wyliczankę:

    Rozmawiasz z gościem od usability, to powie Ci, że intuicyjna nawigacja.

    Rozmawiasz z gościem od standardów sieciowych, to powie Ci, że tylko strona beztabelkowa.

    Rozmawiasz z gościem od pozycjonowania, to tylko dzięki optymalizacji pod wyszukiwarkę i dobrej pozycji.

    Rozmawiasz z programistą, to powie Ci, że najważniejsza jest optymalizacja zapytań do bazy.

    Odpowiedz
  2. Lukem

    Rozmawiasz z anglistą i on powie Ci że najważniejsza jest „Received Pronunciation”. 🙂

    Rozmawiasz ze specem od accessibility, i on powie Ci, że semantyka i „non-obtrusiveness” to dopiero początek.

    Bawimy się dalej? 🙂

    Odpowiedz
  3. nomday

    Ludzie gadają głupoty; większość jest ostro ograniczona tylko do swoich dziedzin. Trzeba słuchać tylko tych, co zarobili na sprzedaży ebooków jak największą ilość pieniędzy, żeby zarobić dużą ilość pieniędzy.

    Odpowiedz
  4. pauluZ

    Myślę, że na pytanie (całkiem na miejscu) @Bellois’a – „A gdzie jakiś wniosek?” – dopiero sensownie odpowiedział @Damian F. i tym jego stwierdzeniem można zamknąć ten ciekawy wywód.
    Takie jest moje zdanie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *